Poprzedni temat «» Następny temat
Dostawca radiowego neta
Autor Wiadomość
el_dorado
Warzelnik


Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 25
Wysłany: 08-06-2011, 21:18   

Bedzie co bedzie .
Kazdy co innego mowi i w sumie to polapac sie nie moge .
Wazne ,zeby byl net.
A czy taki czy siaki to nie ma znaczenia.
Czytalem pozostale posty rodowitych wieliczan ( ja z Inowroclawia) i daje sie zauwazyc ,ze sa takie czy inne problemy i to od lat
Wielkich oczekiwan nie mam .ale te pewne i stale 1 Mb/s to bym chcial miec.
A to nie jest takie pewne.
Dziekuje wszystki za pomoc i czekam co mi los przyniesie.
_________________
Czasami trzeba komus zrobic łomot ...
 
     
nacomito 
Nadszybie



Osiedle: Bulwar Zachodzącego Słońca
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 3812
Wysłany: 08-06-2011, 21:20   

Kolejne wcielenie osmosisa.
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6307
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 09-06-2011, 04:55   

Cytat:
Kolejne wcielenie osmosisa.

Nie nie , Osmosis ma wlasne WiFi na dachu :)
_________________
 
     
nacomito 
Nadszybie



Osiedle: Bulwar Zachodzącego Słońca
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 3812
Wysłany: 09-06-2011, 08:16   

przemo napisał/a:
Nie nie , Osmosis ma wlasne WiFi na dachu

Panele solarne?
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6307
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 09-06-2011, 09:53   

Cytat:
Panele solarne?

Obok paneli ma maszt :)
_________________
 
     
Tsubasa 



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 3912
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 09-06-2011, 22:35   

już kiedyś miałem za pośrednictwem jego masztu internet.. dziękuję za współpracę.. częściej nie działało niż działało..
_________________
Czy to prawda, że w Polsce już widać na horyzoncie dobrobyt?
Prawda - horyzont według definicji to wyimaginowana linia, która oddala się w miarę zbliżania
--------------------------------------------------------
www.nano-reef.pl - bo małe jest piękne
 
 
     
sierot 
Kierat konny


Wiek: 35
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 409
Skąd: Pawlikowice
Wysłany: 10-06-2011, 08:20   

Z jakiej to było sieci?
 
 
     
Tsubasa 



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 3912
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 11-06-2011, 07:33   

wtedy jeszcze Kali - potem sprzedali to Zeto.. a potem ich olałem..
_________________
Czy to prawda, że w Polsce już widać na horyzoncie dobrobyt?
Prawda - horyzont według definicji to wyimaginowana linia, która oddala się w miarę zbliżania
--------------------------------------------------------
www.nano-reef.pl - bo małe jest piękne
 
 
     
el_dorado
Warzelnik


Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 25
Wysłany: 13-06-2011, 10:05   Znalazlem niowa siec neta ...

Dowiedzialem sie ,ze na osiedle wchodza dwie nowe sieci netowe.
Jedna bedzie starszej generacji 2.4 GHz o slabej predkosci przesyly ,mowili o 1 Kb/s .
AP ma byc na budynku Gimnazjum .I to prawdopodobnie bedzie pod koniec miesiaca.
Natomiast w miare szybko - byc moze w tym tygodniu - wchodzi siec min 2Kb/s a maximum 54Kb/s firmy MannNet .
AP ma byc na budynku przy ul Zwirki i Wigury i prawdopodobnie na Liceum.
Ma to byc siec nowej generacji ,oparta o jakies superelementy i bardzo wysoka czestotliwosc.
No i ponoc ma byc konkurencyjna cenowo .
Zobaczymy ...ale dobrze ,ze jest mozliwosc wyboru .
Umowa ponoc na rok w gore ..
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6307
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 13-06-2011, 11:16   

Cytat:
AP ma byc na budynku przy ul Zwirki i Wigury i prawdopodobnie na Liceum.

Zwirki jest w dołku na mardimex nic nie doleci, na Liceum jest AP Kali ( czy jak to sie teraz nazywa teraz )
Cytat:
Natomiast w miare szybko - byc moze w tym tygodniu - wchodzi siec min 2Kb/s a maximum 54Kb/s firmy MannNet .
Chyba Mb/s, bo inaczej to sensu nie ma. Dodatkowo zobacz na strone mannnet i mapa zasiegu, smiechu warte, teoretycznie zrobiony zasieg, bez wziecia pod uwage uksztaltowania terenu, budynkow czy zieleni miejskiej :)
Wiarygodnosc bardzo słaba po tym co widze.A ceny z kosmosu. Łącze 4,5 Mbit kosztuje na 2 lata 90 zł miesiąc. W TP przy dobrych kablach masz za tą kwotę 10 Mbit z abonamentem za linie :)
Pogratulować :)

Cytat:
AP ma byc na budynku Gimnazjum .I to prawdopodobnie bedzie pod koniec miesiaca.

Generlanie na mardimex słabo bo jest sciana drzew od konopnickiej i mardimex w dołku :)

Cytat:
Zobaczymy ...ale dobrze ,ze jest mozliwosc wyboru .

Takie sieci to żaden wybór, dziwi się, że nie chce ci się dokończyć rozmów z TP.
Ale skoro chcesz mieć coś tak koślawego to Twoj wybór.
_________________
 
     
el_dorado
Warzelnik


Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 25
Wysłany: 13-06-2011, 11:57   To wszystko jest w fazie powstwania

Rozmawialem wczoraj z pania konsultankta TPSA.
Autentycznie ,przegladalem strone TP i sama sie wlaczyla na chat.Niby niedziela ,a jednak maja dyzur.
Poczatkowo myslale, ze rozmawiam z botem ale nie.
Nikt nie chce mi dac gwarancji na predkosc pow 2 Mb na neostradzie.
Patrzylem na Google earth jak sie "licuje" Zwirki i Wigury z Liceum.
Chyba da rade ...
Na liceum jest chyba jakas inna siec bo ...widac antene talerzowa skierowana na komin chyba w gdzies w Krakowie ? Domyslam sie ,ze ta antena dosylaja sygnal .
Dzwonilem do Kali i powiedzieli mi ,ze sieci dawno nie prowadza i przejal to ZETO.
Dzwonilem do ZETO .Nie maja juz abonentow na Mardimexie i nie maja stacji nadawczej.
W sumie znalazlem w necie kilkanascie lokalnych sieci wifi.
Ale takich do ktorych sie mozna podlaczyc to nie ma.
Z cala pewnoscia na Gimnazjum ma powstac siec na 2.4 GHz.Ale slaba predkosc przesylu bo 1 Mb. Zdecydowanie za malo jak dla mnie .

MannNet gwarantowal ,ze jeszcze w tym tygodniu uruchomi szybka siec na Mardimexie.
Z tego co mowili ,na Zwirki i Wigury postawia AP naprzeciwko Biblioteki - po drugiej stronie.
Prawdopodobnie przesla sygnal do masztu na Liceum - pewnie wykupili ta siec.
Ceny jeszcze mi nie powiedzieli ...
Trzeba czekac ..
\
ps.Dowiedzialem sie ,ze na Liceum to anteny chyba mial niejaki Lemex z Nowej Huty ale juz siec nie jest aktywna.To teraz nie dziala
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6307
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 13-06-2011, 12:11   

Cytat:
mawialem wczoraj z pania konsultankta TPSA.
Autentycznie ,przegladalem strone TP i sama sie wlaczyla na chat.Niby niedziela ,a jednak maja dyzur.
Poczatkowo myslale, ze rozmawiam z botem ale nie.
Nikt nie chce mi dac gwarancji na predkosc pow 2 Mb na neostradzie.

Pani konsultant srednio pracuje w TP około 3-6 tyogni, pozniej ja zwalniaja.
Pojecia nie ma o drutach i przepustowosciach a tym bardziej o wieliczce i jej lokalizacji.
Cytat:
Patrzylem na Google earth jak sie "licuje" Zwirki i Wigury z Liceum.

Wszystkie budynki na zwirki sa ponizej ulicy pilsudskiego przy ktorej jest liceum.
_________________
 
     
ArturSosin 
Nadszybie



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 4378
Wysłany: 13-06-2011, 12:55   

Dachy juz niekoniecznie. Stacje musza sie widziec wiec to tylko kwestia postawienia kolejnych. MannNat obsluguje juz Wieliczke co najmniej od Kopernika po Pilsudskiego i widac, ze sie rozwija. Lacze 4Mb jest wystarczajace a bedzie pewnie jeszcze szybciej. Dobrze, ze sa alternatywne rowiazania a kazdy wybiera co dla niego najlepsze.
 
     
el_dorado
Warzelnik


Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 25
Wysłany: 13-06-2011, 13:38   Wiele mozliwosci nie ma

Innej alternatywy niestety nie ma .
Dzwonilem do firmy Frend (ponoc kiedys prowadzila neta) ale odpada.
Dzwonilem do jakiejs firmy na ul.Sienkiewicza i tez odpada.
Co znalazlem w necie to obdzwonilem .
Czyli zostalo :neostrada,MannNet - o ile bedzie ! - oraz ew.ta mala siec z ledwiutkim 1 Mb pod koniec miesiaca (nie pewne) i jako ostatecznosc npPlay

ps Dzwonilem do lemeksu .Ale oni teraz tylko dekodery cyfry plus sprzedaja i do sieci neta na liceum sie nie przyznaja.To musi byc kogos innego ..
 
     
el_dorado
Warzelnik


Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 25
Wysłany: 13-06-2011, 15:22   Mam potwierdzenie instalacji neta..

Wlasnie otrzymalem wiadomosc ,ze w piatek wieczorem bedzie u mnie instalacja neta z MannNetu.
Na razie 2 Mb/s z mozliwoscia przyspieszenia za kilka tygodni.
Ponoc inwestuja w nowe serwery i lacza.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Template modified by Mich@ł
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 17