Poprzedni temat «» Następny temat
Szkoła Podstawowa nr 3 w Wieliczce
Autor Wiadomość
solniak 
Gallus gallus



Pomogła: 2 razy
Wiek: 14
Dołączyła: 18 Lip 2007
Posty: 7491
Skąd: z internetu
Wysłany: 05-09-2009, 19:52   Szkoła Podstawowa nr 3 w Wieliczce

Macie jakieś opinie i spostrzeżenia odnośnie tej szkoły?
_________________
Bartłomiej Sienkiewicz, , szef MSW:"Mamy doopę pogłębiającą się na poziomie budżetu państwa. "
 
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6102
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 05-09-2009, 20:44   

Ja ukończyłem i żle nie bylo :)
_________________
 
     
Dzidek
Poprzecznia


Wiek: 38
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 05-09-2009, 20:57   

Ja chodzilem tam do dentyski, byla masakryczna, zostal mi uraz do dzis :D
Ale kiedy to byloo....
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6102
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 05-09-2009, 21:10   

No byla dentystka kolo sali gimnastycznej :)
Ja pamietam taka co byla mila, byla gdzies z krakowa.
_________________
 
     
solniak 
Gallus gallus



Pomogła: 2 razy
Wiek: 14
Dołączyła: 18 Lip 2007
Posty: 7491
Skąd: z internetu
Wysłany: 05-09-2009, 21:27   

Dentyste tez tam pamiętam. Musieli mnie trzymać w trójkę w fotelu jak mnie borowali. :kosci:

Czy ktoś zna nazwiska dobrych i kiepskich nauczycieli którzy obecnie tam uczą?
_________________
Bartłomiej Sienkiewicz, , szef MSW:"Mamy doopę pogłębiającą się na poziomie budżetu państwa. "
 
 
     
Dzidek
Poprzecznia


Wiek: 38
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 127
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 05-09-2009, 21:36   

solniak napisał/a:
Dentyste tez tam pamiętam. Musieli mnie trzymać w trójkę w fotelu jak mnie borowali. :kosci:


Mi kiedys jak juz mam napisac zostawila wiertlo w zebie bo jej sie obrobilo czy cos, czekanie na to az przestanie bolec i je wyciagnie przeobrazilo sie w męke .....
Dzis dzieciaki juz nie musza tak cierpiec.
Pamietam byla tam maszynka wolnoobrotowa na taki sznurek i komentarze a "...siedzze nie krec sie bo nie ma czasu i tak to musze zrobic i tak ...."
 
     
Tomek73 
Mina



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 1422
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 05-09-2009, 22:56   

Szkoła kiedyś była fajna, ale remonty ( jezeli takie byly) robili w wakacje. W tym roku zaczeli troche poxniej i dzieciaki ucza sie tylko na parterze i w przyziemiu. Oprocz tego wedruja do sali po aptece obok szkoly i na pocztowa. Jestem ciekaw czy tylko 2 miesiace jak zapowiadaja. Bo moze sie okazac ze bedzie jak z boiskiem przed szkola - mialo być szybko a budowa i odbiory ciagneły sie prawie rok.
 
 
     
Tomek73 
Mina



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 1422
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 05-09-2009, 22:59   

solniak napisał/a:
Czy ktoś zna nazwiska dobrych i kiepskich nauczycieli którzy obecnie tam uczą?

W poczet tych dobrych mogę wpisać Panią Barbarę Marone. Uczy klasy 1-3. nauczycielka wymagająca i wie po co jest w szkole.
 
 
     
pablo 
Nadszybie



Osiedle: Lekarka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 3919
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 05-09-2009, 23:35   

Jest ok. Do której klasy chcesz iść? :)
 
     
solniak 
Gallus gallus



Pomogła: 2 razy
Wiek: 14
Dołączyła: 18 Lip 2007
Posty: 7491
Skąd: z internetu
Wysłany: 05-09-2009, 23:36   

Dzidek napisał/a:
Pamietam byla tam maszynka wolnoobrotowa na taki sznurek i komentarze a "...siedzze nie krec sie bo nie ma czasu i tak to musze zrobic i tak ...."


Maszynke pamiątam. Bardzo wolnoobrotowa. Komentarze nie docierały do mnie jak mnie trzymali.
_________________
Bartłomiej Sienkiewicz, , szef MSW:"Mamy doopę pogłębiającą się na poziomie budżetu państwa. "
 
 
     
solniak 
Gallus gallus



Pomogła: 2 razy
Wiek: 14
Dołączyła: 18 Lip 2007
Posty: 7491
Skąd: z internetu
Wysłany: 05-09-2009, 23:39   

pablo napisał/a:
Do której klasy chcesz iść? :)


Dziecko chodzi.
_________________
Bartłomiej Sienkiewicz, , szef MSW:"Mamy doopę pogłębiającą się na poziomie budżetu państwa. "
 
 
     
jkalina
Gość
Wysłany: 31-03-2010, 12:39   Re: Szkoła Podstawowa nr 3 w Wieliczce

solniak napisał/a:
Macie jakieś opinie i spostrzeżenia odnośnie tej szkoły?


żeby panie pilnujące na dyżurce nie wpuszczały przypadkowych ludzi i żeby naprawdę kontrolowały kto i po co przychodzi. bo nieraz jakiś menel wchodził za potrzebą
 
     
atam 
Zawalisko


Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 03 Lis 2008
Posty: 953
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 01-04-2010, 08:20   

żeby zmieniło się menu na stołówce, obiad kosztuje 8 PLN (albo 10, już nie pamiętam), raz w tygodniu jest mięso z surówką, a poza tym same kluchy... katastrofa :/
 
     
przemo 
Żupa solna



Osiedle: 500m od rynku
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 6102
Skąd: 49.991 N, 20.060 E
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 01-04-2010, 08:21   

Hmm w 2 chyba nie jest specjalnie lepiej, tez przewaznie pierogi, kluski, knedle
_________________
 
     
atam 
Zawalisko


Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 03 Lis 2008
Posty: 953
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 01-04-2010, 08:22   

może ten sam właściciel?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 17